Periodisme Juvenil

Sentir que allò que fas val la pena

dimarts, 9 de juliol del 2013

Un 19 d'octubre de 2011 vaig començar un projecte que no sabia quin efecte causaria, que no sabia el que passaria. Vaig començar un bloc de caràcter informatiu i juvenil. El meu objectiu? Informar a la joventut de les Terres de l'Ebre sobre les noticies del nostre territori, d'una forma diferent, d'una forma innovadora. I aquest objectiu l'he assolit? Potser no com jo creia, potser no com m'esperava. Tot i això crec que he aconseguit moltes altres coses. Durant aquests dos anys i mig he aconseguit conèixer molta gent del món periodístic, he après dels professionals i m'he envoltar de sabiduria en totes les rodes de prema que he tingut la oportunitat d'anar. Sents que allò que fas val la pena quan veus que el teu comptador de visites va pujant fins a 35.000 visites, quan per les xarxes comparteixen les teues notícies. Sents que allò que fas val la pena quan portes més d'un any col·laborant amb la revista Aktual3, per exemple. I ara un altra novetat, que Periodisme Juvenil està a Manresa, Vilanova i la Geltrú, i a Sant Cugat, a banda de les ciutats de les Terres de l'Ebre. Dóna ganes de continuar amb el projecte quan els ajuntaments volen col·laborar amb el bloc. Vull donar les gràcies a totes aquelles persones que han recolzat el meu projecte des d'un primer moment. Gràcies a tots aquells que m'heu fet sentir que allò que faig val la pena.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks