Periodisme Juvenil

"Demanda formal" a Periodisme Juvenil

dijous, 8 de novembre del 2012

L’altre dia al entrar al correu per veure quines notícies m’havien arribat per poder publicar, i em vaig trobar una desagradable sorpresa. Vaig rebre una “demanda formal” per part del representat legal d’una empresa que havia sortit perjudicada per unes irregularitats que van cometre en el seus serveis i els irritava la notícia publicada al meu bloc aquestes mateixes. Em sol·licitaven que en cinc dies eliminés aquella notícia de forma permanent. La noticia incloïa testimonis de persones afectades que personalment vaig entrevistar. Tristament, i per por, a possibles represàlies vaig accedir al xantatge que havien fet al bloc d’un noi de 16 anys. Què trist no? És molt llastimós que en una actual situació de “democràcia” i de llibertat d’expressió em vegi mal parat per publicar una notícia que havia sortit a tots els mitjans, i és certa. I és que, existeix en realitat la llibertat d’expressió? La informació té que ser lliure. Al periodisme se l’anomena el quart poder, un poder que pertany al poble, per fer denúncies socials, per mostrar la realitat a la resta dels ciutadans. Jo només em volia centrar en complir aquets drets. Però la meva llibertat d’expressió ha estat quartada i una vegada més, val més un nom important que no pas explicar la veritat.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks