Periodisme Juvenil

Màgia inerta

dissabte, 29 de març del 2014

L’olor del seu perfum fa que els meus ulls es tanquin suaument. Al meu cap apareixen un seguit d’imatges de petits escenaris on podré compartir amb ell el meu plaer. Anirem junts, acompanyats d’una tassa de té o d’una cigarreta mig extingida pel pas del temps que hauré gastat per consumir-te amb mirades intenses cada un dels misteris i detalls impresos al teu cos. El teu sabor recent fa que m’inciti a escriure els pensaments més profunds i deslliurar-me d’ells, fa que m’oblidi del món i que els meus ulls estiguin sotmesos al teu poder de seduir-me lentament. L’espera es fa eterna i quan t’estàs acabant em deixes un sabor amarg i dolç. Però amb tu he pogut viatjar, gràcies llibre.

Júlia Albesa
Estudiant

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks