Periodisme Juvenil

Petit incendi en un tren direcció a Tortosa posant en risc la seguretat ciutadana

diumenge, 26 de gener de 2014


TERRES DE L'EBRE.- Un tren en direcció a Tortosa va tornar a patir un ensurt durant el seu trajecte aquest diumenge. Queda demostrat, per tant, que els trens a les Terres de l'Ebre no són segurs.

Els passatgers van sentit una forta olor a plàstic cremat al 1r vagó del tren ja sortint de Barcelona. El revisor, però, no li va donar cap importància i explicava que el tub d'escap era el causant de la molesta olor. Poc a poc, els passatgers van anar desplaçant-se als darrers vagons. Finalment,van baixar a l'estació de l'Ametlla de Mar, on es van estar esperant durant molta estona sense cap explicació.
Posteriorment, es van retirar els quatre vagons primers i es va continuar amb el trajecte fins a Tortosa amb el 2n comboi. El mateix tren, havia tingut incidències el dia anterior, segons uns quants passatgers. Renfe no havia notificat les seves incidències per pàgina web, només ho va fer via Twitter.

Aquest dilluns unes quantes persones s'han desplaçat fins l'estació de trens de Tortosa per posar una queixa pels incidents del dia anterior. Una passatgera, Marta Tomàs, ha explicat davant els mitjans que "s'havia posat en risc la seguretat ciutadana". Han mostrat, també, el seu neguit per la desinformació i la desatenció davant els fets. Els treballadors de Tortosa han explicat que tenien problemes tècnics i que per tant, la queixa s'hauria de formular aquesta mateixa tarda, recordant també que tenien 15 dies hàbils per presentar-la.



Hores abans del incident del diumenge, Laia R., va denunciar via Twitter els 15 minuts de retard del tren en direcció a Barcelona. Va afegir que a partir de Cambrils les llums s'han apagat 3 cops. 


3 comentaris:

  1. Collons!!! Es poden dir més mentires i bajanades en tan poc espai?
    1. Els trens no tenen "tub d'escap"
    2. No hi ha trens de "quatre vagons" per tant dificilment es van poder retirar "els quatre vagons primer"
    3. No hi va haber cap risc per ningú dels viatgers.
    4. Renfe va informar "in situ" i Rodalies via twitter i web.
    5. El tren de la Laia no es el mateix. Son sèries diferents (447 i 470)
    ... i ara, podem continuar fent un alarmisme de "mercadillo" o treballar per aconsseguir millor serveis i millors trens amb criteris i arguments i no amb historietes per no dormir.
    De res.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En referència a les seves afirmacions

      1. El revisor va dir aquestes paraules, per tant qui va mentir probablement va ser ell.
      2. Així ha estat informat pels testimonis.
      3. El risc era considerable segons els testimonis.
      4. Renfe no va informar via web, vam comprovar-ho al instant. Rodalies sí.
      5. Hem dit que el de Laia era un altre tren direcció Barcelona.
      Les informacions són les mateixes que la de mitjans de comunicació, i amb el mateix contingut que el de la Plataforma de Trens Dignes.

      Salutacions i gràcies!

      Elimina
    2. Ànonim:
      1: Evidentment el revisor mentia.
      2: Els trens tenen vagons... com és nota que mai has anat a andalusia en Talgo on van enganxant i desenganxant vagons fins arribar a Sevilla.
      3. Si no hi havia risc no haguessin fet baixar als passatgers. I qualsevol fum o vapors de plàstic cremat suposa un perill per la salut.
      4. "in situ"? si els revisors s'amaguen per no aguantar queixes de la gent... i no tothom te twiter o accès a internet fora de casa.
      5. El tren de Laia era d'un altra serie però funciona igual de malament.

      Treballem per aconseguir uns trens dignes, lluitan perquè l'Ebre surti al mapa. Totes les idees per millorar seran benvingudes.

      Salut

      Elimina

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks