Periodisme Juvenil

"Per a un gran President" per Xavi Llambrich

dimarts, 30 de setembre del 2014

Primer de tot vull deixar clar que no tinc edat,però aquesta serà la meva primera votació. Ni milito, ni tinc cap idea clara de política per la meva joventut, però si que ahir em va quedar clar que com a persona puc dir que Artur Mas és un gran president.
Va demostrar ser intel·ligent, moderat, educat, i estar a l’altura del càrrec que ocupa. Segur que ell no s’havia equivocat nombrant a Juan Carles II, ni ens hagués invitat a ‘’Café con leche’’.
Suposo que tots els partits politics que li han donat suport amb aquesta decisió política estan a la seva altura.
Ahir em vaig sentir més català que mai, tant si guanya el si com el no només pel fet de haver demostrat que som democràtics, que estem units i que som lliures.
També crec que no és tot el mèrit d’ell perquè les altres forces politiques que li donen soport ,entitats, ajuntaments, i la gent de carrer tenen molt a veure que ahir es pogués firmar la carta de consulta.
Quan ahir vaig veure que la firmava, vaig dir: ‘’Ara si, això va de veritat’’.
Vull agrair a tots els que han redactat aquesta carta,perquè crec que és la de la esperança per poder votar una consulta democràtica.
Confio amb tots i gràcies per fer-me sentir una mica més lliure (sempre respectant i assumint el resultat de les votacions.
 Xavi Llambrich Franch (Deltebre)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks