Google estrena una funció perquè els usuaris votin els enllaços. Això s'acosta a les xarxes socials però també canviarà la fiabilitat dels seus resultats perquè aquestes votacions anuncien que influiran en l'ordre dels resultats.
Google es vol semblar a les xarxes socials del moment i d'aquesta manera s'acosta a Facebook. La manera és simple però podria tenir més èxit que l'invent del Buzz, que no va fer gaire més que crear "soroll" entre els continguts personals.
Es tracta de "+1", una nova funció que afegeix al seu popular cercador una dimensió social a l'estil del "M'agrada" de Facebook o altres sistemes de classificació com Menéame o Digg, segons ha fet saber l'empresa el seu blog.
Durant els propers dies, els usuaris amb un perfil creat a Google veuran aparèixer una icona amb el símbol "+1" al costat de cada un dels resultats derivats d'una cerca. Funcionarà com un botó per recomanar aquest contingut i com més vots tingui més rellevància obtindrà l'enllaç.
Es tracta de "+1", una nova funció que afegeix al seu popular cercador una dimensió social a l'estil del "M'agrada" de Facebook o altres sistemes de classificació com Menéame o Digg, segons ha fet saber l'empresa el seu blog.
Durant els propers dies, els usuaris amb un perfil creat a Google veuran aparèixer una icona amb el símbol "+1" al costat de cada un dels resultats derivats d'una cerca. Funcionarà com un botó per recomanar aquest contingut i com més vots tingui més rellevància obtindrà l'enllaç.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada