Periodisme Juvenil

Estrellats i estrelles

diumenge, 12 de juny del 2011





JOSEP CUNÍ, estrena rànquing d'estrellats per la seva marxa de TV3 a la cadena privada 8TV, es creu sincerament que és un pas enrere per la seva carrera, ja que aquesta cadena té menys audiència.



TAYLOR LAUNTER, arriba al rànquing que va ser inaugurat per Justin Bieber i la seva arribada a Espanya.
Es parla de que es farà una sèrie de pel·licules com les de Crepusculo però Taylor de protagonista.
Ell ha dit que seria interessant fer aquest projecte.




6 comentaris:

  1. no em crec que estigui Bieber a la llista d'estrelles, tindria que estar a la d'estrellats

    ResponElimina
  2. i per que? jo crec que tindria que estar primer a la llista de les estrelles

    ResponElimina
  3. dons jo estic conforme amb els dos rànquings

    ResponElimina
  4. I love Taylor! AL PODER!

    ResponElimina
  5. home jo també opino que Bieber tindria que estar a la llista d'estrellats, però si va entrar a la llista d'estrelles és per alguna cosa no?

    ResponElimina
  6. tonteries de la gent... pues si han possat aixi lo ranking pues aixi es lo raanking.

    ResponElimina

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks