TORTOSA.- Els estudiants del tercer curs del Grau d’Administració i Direcció
d’Empreses (ADE) del Campus Terres de l’Ebre de la URV han creat i
dissenyat una campanya publicitària per difondre la Festa del Mar,
organitzada cada any per l’Estació Nàutica de Sant Carles de la
Ràpita-Delta de l’Ebre i que enguany se celebrarà el 25 i 26 de maig. Es
tracta d’un cas pràctic de treball amb una empresa del territori, en
aquest cas l’Estació Nàutica, dins l’assignatura Tècniques de
Comunicació i Venda. S’han organitzat sis grups de treball amb tres
estudiants cadascun que han dut a terme tot el procés creatiu que
representa idear una campanya publicitària, des del briefing fins al
disseny i enregistrament d’un espot televisiu. Els sis anuncis
televisius s’han presentat aquest migdia en una roda de premsa en la
qual hi ha assistit el Josep Miró, Responsable d’Ensenyament d’ADE a les
Terres de l'Ebre, Ester Teres, la professora que imparteix
l’assignatura de Tècniques de Comunicació i Venda, i Jordi López,
coordinador de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, a més dels
estudiants que han desenvolupat el projecte.
Els sis espots
televisius creats pels estudiants estan penjats al web de l’Estació
Nàutica www.enlarapita.com i fins al 9 de maig se sotmetran a votació
popular a través de les xarxes socials. En l’elecció del guanyador, es
tindrà en compte l’opinió de l’Estació Nàutica (50%), la votació popular
(25%) i l’avaluació de la professora que imparteix l’assignatura (25%).
L’anunci guanyador s’emetrà per les xarxes socials i també per la
televisió territorial l’Ebre TV.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada