Periodisme Juvenil

Els estudiants d'ADE del Campus Terres de l'Ebre de la URV dissenyen un anunci

dimarts, 30 d’abril del 2013

TORTOSA.- Els estudiants del tercer curs del Grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) del Campus Terres de l’Ebre de la URV han creat i dissenyat una campanya publicitària per difondre la Festa del Mar, organitzada cada any per l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita-Delta de l’Ebre i que enguany se celebrarà el 25 i 26 de maig. Es tracta d’un cas pràctic de treball amb una empresa del territori, en aquest cas l’Estació Nàutica, dins l’assignatura Tècniques de Comunicació i Venda. S’han organitzat sis grups de treball amb tres estudiants cadascun que han dut a terme tot el procés creatiu que representa idear una campanya publicitària, des del briefing fins al disseny i enregistrament d’un espot televisiu. Els sis anuncis televisius s’han presentat aquest migdia en una roda de premsa en la qual hi ha assistit el Josep Miró, Responsable d’Ensenyament d’ADE a les Terres de l'Ebre, Ester Teres, la professora que imparteix l’assignatura de Tècniques de Comunicació i Venda, i Jordi López, coordinador de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, a més dels estudiants que han desenvolupat el projecte.
Els sis espots televisius creats pels estudiants estan penjats al web de l’Estació Nàutica www.enlarapita.com i fins al 9 de maig se sotmetran a votació popular a través de les xarxes socials. En l’elecció del guanyador, es tindrà en compte l’opinió de l’Estació Nàutica (50%), la votació popular (25%) i l’avaluació de la professora que imparteix l’assignatura (25%). L’anunci guanyador s’emetrà per les xarxes socials i també per la televisió territorial l’Ebre TV.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © -2012 Periodisme Juvenil All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks