TORTOSA.- Els estudiants del tercer curs del Grau d’Administració i Direcció 
d’Empreses (ADE) del Campus Terres de l’Ebre de la URV han creat i 
dissenyat una campanya publicitària per difondre la Festa del Mar, 
organitzada cada any per l’Estació Nàutica de Sant Carles de la 
Ràpita-Delta de l’Ebre i que enguany se celebrarà el 25 i 26 de maig. Es
 tracta d’un cas pràctic de treball amb una empresa del territori, en 
aquest cas l’Estació Nàutica, dins l’assignatura Tècniques de 
Comunicació i Venda. S’han organitzat sis grups de treball amb tres 
estudiants cadascun que han dut a terme tot el procés creatiu que 
representa idear una campanya publicitària, des del briefing fins al 
disseny i enregistrament d’un espot televisiu. Els sis anuncis 
televisius s’han presentat aquest migdia en una roda de premsa en la 
qual hi ha assistit el Josep Miró, Responsable d’Ensenyament d’ADE a les
 Terres de l'Ebre, Ester Teres, la professora que imparteix 
l’assignatura de Tècniques de Comunicació i Venda, i Jordi López, 
coordinador de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, a més dels
 estudiants que han desenvolupat el projecte. 
Els sis espots 
televisius creats pels estudiants estan penjats al web de l’Estació 
Nàutica www.enlarapita.com i fins al 9 de maig se sotmetran a votació 
popular a través de les xarxes socials. En l’elecció del guanyador, es 
tindrà en compte l’opinió de l’Estació Nàutica (50%), la votació popular
 (25%) i l’avaluació de la professora que imparteix l’assignatura (25%).
 L’anunci guanyador s’emetrà per les xarxes socials i també per la 
televisió territorial l’Ebre TV.  



 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada